Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

петак, 22. септембар 2017.

PALAČINKE













Palačinke meke ko duša a izdašne i sa malo materijala. Odlične su kada vam neko dodje a niste ništa pripremili ili za neku drugu priliku. Na primer brzi doručak. Od ove količine testa se dobije 14 palačinki.












POTREBNE NAMIRNICE:

- 5 komada jaja
- 1/2 male kašičice soli
- 1 kesica vanilin šećera
- 1 l tople vode
- 2 + 2 kašike maslinovog ulja
- 400 g mekog brašna















PRIPREMA:


U dublji sud izlomite jaja, dodati so i žicom ili mikserom ih umutite da budu penasta, U toku mućenja dodajte postepeno toplu vodu. Na kraju umešajte vanilu, ulje i brašno. Žicom ili mikserom mutite da se brašno razbije da ne bude grudvica. Treba da dobijete žitku smesu koja se lepo razliva ali da nije previše retka. Zato u postupku mućenja dodajte postepeno brašno, dozirajte, mada ako vam se desi da je pregusto možete da smesu razredite sa malo tople vode.
Zagrejte tiganj za palačinke, moj je keramički, podmažite ga uljem i sipajte 1 kutlaču testa. Razlite po celoj površini i stavite na ringlu da se prže. Sa ovim tiganjom ja ih pržim na 8 a ide do 9. Kod sledeće palačinke ne treba podmazivati tiganj ali ja okolo dodam po jednu malu kašičicu ulja, tek kad razlijem testo. Budu lepše nego kada se ulje doda samo u testo. Naravno da ovaj deo možete da izbegnete, jer ulje je ipak kalorično. Palačinke slažite na veći tanjir.
Poslužite nadevom po želji. Ja sam koristila džem od šljiva sa jabukama bez šećera a odozgo sam posula kokosovo brašno.










Prijatno!




Нема коментара:

Постави коментар

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.