Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

уторак, 6. март 2018.

KEKS KREMPITA













Da kolač može da se napravi i od namirnica koje su vam ostale od drugog kolača dokaz je ova Keks krempita. Poslastica koju svi volimo, nabrzinu napravljena a iskoristila sam sve što mi je ostalo, jer hrana se ne baca. Tako sam dobila ovu "slatku" krempitu i imali smo da se sladimo 2 dana suprug i ja.







POTREBNE NAMIRNICE:

- 12 komada keksa 
- 1/3 kutije praha-smeše za krempite
- mleko po uputstvu sa kutije
- mleko za potapanje keksa
- aroma jagode
- 1/2 kesice šlag krema belog
- mleko za šlag po uputstvu sa kesice
- 2 štangle crne čokolade












PRIPREMA:


Umutite gotov prah za krempite sa mlekom, po uputstvu sa kutije.
Posebno umutite šlag krem sa mlekom, po uputstvu sa kesice i dodajte aromu jagode, po ukusu.
U manju kutije složite pola keksa, koji ste umočili u mleko pomešano sa aromom jagode.
Stavite preko keksa žuti krem. Složite ostatak keksa i premažite sve roze šlag kremom.
Odozgo našarajte šlag uz pomoć viljuške. 
Zatvorite kutiju poklopcem i ostavite u frižider da se ohladi.
Isecite na kocke, prelijte rastopljenom čokoladom i poslužite.

Od ove količine dobije se 6 kocki krempite.














Prijatno!





Нема коментара:

Постави коментар

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.