Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

субота, 27. фебруар 2016.

PRŽENIJA OD SVEŽE PAPRIKE








Danas mi se nešto nije kuvalo pa je moja jača polovina napravila na brzaka PRŽENIJU OD SVEŽE PAPRIKE. Doduše i ja sam dala skromni doprinos Tortiljama od heljde na moj način - TORTILJE OD HELJDINOG BRAŠNA.













POTREBNE NAMIRNICE:



- 1 kg sveže paprike
- 5 komada jaja
- po ukusu soli
- 2 kašike maslinovog ulja








PRIPREMA:


Papriku oprati, očistiti i iseći na kockice. U mom slučaju je paprika već bila iseckana i zamrznuta, tako da nisam morala da je sada čistim i seckam.
U dublji tiganj staviti maslinovo ulje i papriku i sve dinstati dok paprika ne omekša. Nekih pola sata.
Izlomiti jaja u posebnu činiju, posoliti i umutiti viljuškom.
Jaja preliti preko paprike, promešati i sačekati da se jaja isprže. 
Servirati toplo kao glavno jelo.
Mi smo jeli sa heljdinim tortiljama i pavlakom ili sirom -
TORTILJE OD HELJDINOG BRAŠNA













Prijatno!

Нема коментара:

Постави коментар

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.