Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

среда, 23. септембар 2015.

LJUTE PAPRIČIĆE ZA ZIMU










Papričice su iz moje bašte tako da ih ima nekoliko vrsta, što se vidi sa slike.


POTREBNE NAMIRNICE:


- 3 kg ljutih papričica
- 5 dcl sirćeta
- 100 g soli
- 3 celerova lista
- 1 kesica konzervansa
- 3 l vode










PRIPREMA:


Papričicama iseći drške makazama, oprati ih i staviti u kanticu. Odozgo staviti celerov list. U posebnu duboku posudu staviti vodu, sirće i so i sve promešati da se so otopi. Nemojte odmah stavljati svu količinu sirćeta i soli već pola pa probajte i podesite ukus kako vi volite. Dodajte u rastvor konzervns i nalite papričice. Odozgo stavite tanjir ili plastični pritiskač da bi papričice bile u vodi. Zatvorite kanticu poklopcem i odložite u ostavu da se ukiseli za zimu.

Količina vode, soli i sirćeta može da bude više ili manje od ovoga što sam navela jer zavisi od posude u koju stavljate papričice i od vašeg ukusa, da li volite kiselije, više slano ili ne. U mom slučaju sam koristila kantice od 5 l jer mi tako više odgovara a vi možete da slažete i u tegle ako tako više volite. U tegle stavljam one baš male sitne papričice.















Prijatno!

Нема коментара:

Постави коментар

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.